Kritika je pohodlná věc, neboť na útok jedním slovem je třeba několika stran obrany.

6. november 2010 at 22:54 | Adelle |  diary
Po velmi vyčerpávajícím týdni jsem se rozhodla napsat opět několik slov o sobě. Úvodní citát pochází z úst Jeana-Jacquese Rousseau, který mě svou filozofií velmi zaujal. Kritizovat umí každý. Velkými specialisty na to jsou profesoři, kteří se vám snaží v každé minutě dokázat, že oni jsou něco víc jenom proto, že si před jméno hrdě píšu vysokoškolský titul. Ale mít ty "možnosti" tak mám titul za necelý měsíc. A ještě lepší než mají oni.

Po mírně hysterickém začátku bych chtěla pokračovat trošku klidněji. Tak to máme opět tady. Čtvrtlení klepe na dveře a profesorům začaly blikat radary, že by měli trošku přidat. A to i přes fakt, že pro každého z nich tento mezník ve školním roce v podstatě nic neznamená. A to pak máte esej z angličtiny, prezentaci do francouzštiny, čtvrtletní práci z matematiky, test ze světového romantismu a nakonec ještě písemka z fyziky, když máme to čtvrtletí, že? A to pak ani nestíhám vařit kafe, jak moc se mi chce spát. Poslední dny totiž mé noci vypadají jako rušná odpoledne a víkend už snad ani nejde nazývat víkendem. Ach kde jsou ty časy, kdy neděle byla svátkem a nikdo nic nedělal?

Ačkoliv nevím kam dřív, byla jsem ve středu v divadle. Po delší době jsem navštívila Národní divadlo moravskoslezské a byla se podívat na hru Cenci od anglického romantika Percy Byshe Shelleyho. No a byla jsem opravdu mile překvapena. Jevištní prostor byl skvěle využit, perfektní kulisy a ráznou hudby doplňovaly herecké výkony, které byly nadmíru kvalitní. Opravdu jsem měla radost z tak dobře stráveného večera.

Ve středu jsem si také byla upravit délku šatů na šluskolonu. Už se nemůžu dočkat, nikdy bych nevěřila, že mě to tolik chytne. Ale popravdě u těch šatů mám tolik spodniček, že nevím, jak zvládnu valčík natož třeba rock´n´roll. Dívá se někdo z vás na Stardance? Dneska vypadla Veronika Žilková. Nebyla mi moc sympatická, ale na svůj věk tančila velmi dobře. A viděli jste v porotě Zdeňka Chlopčíka? Tak právě tento skvělý tanečník nás má v tanečních na povel. Ne že bych se chtěla chlubit. ;-)

Užijte si konec víkendu a s vervou do nového týdne, Adelle

Poll

Sledovali jste seriál Gilmorova děvčata?

Ano
Ne

Comments

1 Markéta Markéta | Web | 7. november 2010 at 10:55 | React

I mně se hromadí testy - příští týden píšeme každý den kromě čtvrtka a v pondělí hned tři.
Jsem ráda, že se ti divadlo líbilo, opravdu moc pěkně jsi popsala svůj zážitek ;-) Já jsem v divadle nebyla už ani nepamatuju, ani na to teď nemám pomyšlení, přes týden mě plně zaměstnává škola a o víkendu se snažím dohnat koníčky x) Pokud to jde.
Tak nevím, jak to bude s tou vervou do nového týdne, ale stejně se mu nevyhnu xD ;-P

2 valleria valleria | Web | 7. november 2010 at 11:22 | React

Asi jsou na tom momentálně všichni stejně, je to hrozné, tys to popsala úplně přesně. Učitelům začnou blikat radary xD Hezké. Mě zas následující týden opět čeká zkoušení z účetnictví a také test z literatury, akorát mi berem českou tvorbu 19./20. st.
K tomu divadlu, autora znám, ale tohle dílo konkrétně vůbec neznám. Dřív mě divadlo moc nebavilo, ale poslední dobou opravdu moc a proto jsem ráda, že jsem v klubu mladého diváka, je to děsně výhodné :) vůbec netuším co znamená šluskona xD na stardance nekoukám, mívala jsem ráda to slovenské, ale české jsem viděla snad jednou a k tomu ani ne to nové, ale třeba to někdy zapnu, jen včera jsem se musela koukat na Transformers, sice v příšerné češtině, ale aspoň to bylo předabované oproti DVD, to bylo stokrát horší xD

3 valleria valleria | Web | 7. november 2010 at 11:39 | React

Mimochodem k tomu Supernaturalu - je to hlavně o dvou bratrech, kteří bojují proti nadpřirozeným jevům - duchům, démonům upírům, různým všelijakým příšerám, no ale pak je do toho samozřejmě hodně zasazen děj na pokračování, co se týče osudů obou bratrů a minulosti a podobně a ve čtvrté řadě se do toho zapletou i andělé, díky kterým mám teď "svého" Castiela xD Já sama na tyhle nadpřirozený věci nejsem, většinou to nemám ráda, ale za pár dílů jsem to přijala a moc se mi ten seriál líbí :)

4 Rézi Rézi | Web | 7. november 2010 at 12:27 | React

Mně se testy nehromadí, ale začne mi to v lednu a únoru a pak jsi budu říkat, jsem jsem byla "blbá", že jsem se neučila průběžně... Jinak, když vás učí Zdeněk Chlopčík, tak to jsem pod skvělou taktovkou - závidím :-D Na StarDance koukám a byla jsem dost překvapená, že Veronika Žilková vypadla, protože podle mě fakt tančila velmi dobře.

5 Kelly Kelly | Web | 7. november 2010 at 13:49 | React

Stardance sleduji, však víš, podle mě tančila dobře, raději bych, kdyby vypadl ten kuchař. Jo jo, o kritizování mi povídej, tenhle týden jsem si jí vyslechla až dost. U nás zatím  čtvrtletí nikdo nějak moc nehrotí, tak doufám, že to tak zůstane :D V pátek máme rodičák a z celé třídy dorazí asi jenom pět rodičů, i to je moc :D Já osobně divadlo moc nemusím, možná to je tím, že s ním zatím nemám extra dobrou zkušenost, naposledy jsem byla ve Zlíně na Králi Learovi a Maryše a nelíbilo se mi ani jedno.

6 LaRhette LaRhette | Web | 7. november 2010 at 14:41 | React

Citát v záhlaví mě opravdu zaujal, měla bych si ho někam zapsat.
Taky mě učí/učilo několik učitelů, kterým evidentně dělalo dobře dávat nám sežrat, že bez titulu jsme nuly. A že se titulu ani nikdy nedočkáme... Člověk se nad tím musí povznést :). Aspoň se o to snažím.

Taneční, to byly časy. Ach, ta nostalgie :D. Docela mi chybí, většinu tanců jsem už zapomněla. Ten jeden ples ročně mě nevytrhne :D.
Stardance nesleduju, vždycky v tu dobu v televizi hraje něco lepšího. A většinou stejně nebývám doma :).

7 Mandy Mandy | Web | 7. november 2010 at 15:26 | React

Moc hezky jsi to napsala :)
Na Stardance se taky koukám, hlavně protože mě to čeká už za rok :D Popravdě řečeno se tanečních dost bojím, protože jsem na tanec vážně hrozny dřevo :( :D

8 valleria valleria | Web | 12. november 2010 at 10:42 | React

S tou šluskonou jsem to myslela vážně, já totiž do tanečních nechodila a i kdyby, mám dojem, že tam kde chodil brácha se tomu říkalo jinak, a kamarádka měla takové zakončení také pod jiným názvem, tak ono asi záleží na škole :) děkuji za vysvětlení.

9 Nine (DH) Nine (DH) | Web | 13. november 2010 at 9:33 | React

Tak až na pár výjimek jsem tedy zatím měla na učitele a profesory měla štěstí. Jedna obrovská výjimka je Ing. z minulého ročníku, zimního semestru. Nafoukanej, arogantní, sebestřednej tak max. 30letej machr! Je tím na škole proslulý...
Posledních 14 dní jsem taky nevěděla, kam se školou dřív skočit, ale ještě 2 dny a snad to bude vše úspěšně za mnou :-D Sice jsme se na VŠ zbavili čtvrtletí, ale oni nám to vynahrazují psaním testů v 5. až 7. týdnu :-D
V divadle jsem nebyla strašně dlouho...
StarDance jsem viděla jen první večer :-) A do tanečních jsem nechodila :-D
"Šluskolona" mě fakt pobavila :-D :-)